dilluns, 5 d’octubre del 2009

j'y ai revenu

despertar a Cassà i despedir-se'n per dos mesos.
agafar la roba d'hivern mentre segueix essent estiu.
fer gestions a Cerdanyola perquè en ZP m'ajudi amb el lloguer.
retrobar de companys de feina després de molts dies.
passar el dia allà sense saber ben bé què fent.
empaquetar l'AAV8 i l'anti LamR.
pujar al cotxe i agafar l'AP7 direcció França.
pagar 11 euros i pico de peatge català.
pagar 15 euros i pico de peatge francès.
fer 330 kms
a una velocitat mitjana de 110 km/h
amb un consum mitjà de 6 litres/100km
entrar a la ciutat a quarts d'onze de la nit
arribar al pis directament (i sense GPS!)
descarregar-ho tot
anar a aparcar
comprovar que el pis segueix tal com el vaig deixar
i seguir sense aigua calenta
sopar pa amb tomata i fuet
engegar l'ordinador
escriure aquesta parida
anar a dormir
demà serà un altre dia...

i jo ja torno a ser a Montpellier, a punt i amb moltes ganes de seguir escrivint aquesta llibreta de fulls blancs i tapes vermelles que ja comença a prendre forma.

la frase que hi escriuria avui, però, seria sens dubte el que deien alguns cartells lluminosos de l'autopista francesa: "RESPECTEZ LA VIE DES HOMMES JAUNES" que jo i el meu super francès (i també un traductor online) entenen com "respecteu la vida dels homes grocs". No, si ja ho dic jo que en aquest país no hi ha qui els entengui...!!!



Pleax.com © 2007-2009 Blog photo (Lego Art Homme Jaune de Lego)

2 comentaris:

Laura. ha dit...

quina angoixa d'imatge! i els homes grocs qui són? els taxistes anglesos?

;)

vaig a estudiar una mica... que avui tinc...tinc...tinc... eòlia!

;P

unpetó!

Lau.

Magrat ha dit...

És veritat, Gemma, quin mal rollo de tio...

Proposo que a la següent entrada ens ho compensis posant la "afoto" d'un bomberàs, que segur que a Montpellier també n'hi han, no?

Ja saps on para el parc de bombers?

jeje...