dijous, 26 de març del 2009

córrer sola

córrer, posar-se les bambes i córrer.
sola, així sola no em sento sola.

ho he intentat, però no ho sé explicar millor que ell:



Sol, així sol no em sento sol
Una forma ben senzilla
De repassar tot un dia
I corrent et sents millor
I respires molt més fort
I pensant en els problemes
Te n’oblides de les penes
 
Així sol no em sento sol
Si vull agafo drecera
I si vull faig marxa enrere
 
Una forma ben barata
De passar pel psiquiatre
Corrent quan es pon el sol


Amb ganes de ser la setmana que ve.
Amb ganes de tenir una hora més de llum.


3 comentaris:

Magrat ha dit...

Uf, sí! Que bé quan es comencen a allargar els dies i sembla que puguis fer cinquanta-mil coses...

Això que dius de córrer està molt bé, però tu ves-te preparant per remar com una boja...jeje. Res de sola, eh? ens hauràs d'aguantar a nosaltres.

Jo ja et vaig buscant els cinc bombers perquè et facin companyia; si vols podeu córrer junts o fer altres coses. Tu mateixa, això ja és cosa teva ;-).

Petonets i bon dia al dematí!!

Unknown ha dit...

Em quedo amb l'útlima frase...

Amb ganes de tenir una hora més de llum...

I poder calçar-me les bambes, posar-me els auriculars, seleccionar la "reproducción aleatoria" i patrip patrap...

La setmana que ve... s'obre la veda!

Això sí... amb calçotets nous!!

jejeje.

Bon dijous!!

Anònim ha dit...

No ho agafo. :p