diumenge, 29 de març del 2009

compensant

Premià de mar.
Diumenge al migdia.
Calçotada d'amics de la universitat.

Patates.
Berberetxos.
Calçots.
Salsa.
Pollastre.
Botifarra.
Xai.
Amanida.
Maduixes.
Pinya.
Plàtan.
Xocolata.
Pistatxos.
Cacauets.
Xocolata.
...
Camamilla!

Tipa.
Molt tipa.


Cerdanyola del Vallès.
Diumenge al vespre.
Per sort últimament he mirat la tele i tinc la solució a la nevera. Estic segura que heu vist l'anunci, però per si de cas us transcric el que diu:

Si el diumenge per dinar menges el triple del normal i et fa la sensació que encara l'endemà al dematí estaràs tipa, no et preocupis, no et sentis malament, perquè no passa res. Aquesta fartenega que t'has fotut no serà un problema per la teva salut, i sobretot no serà un trauma per la teva consciència. Només cal que al vespre per sopar et mengis un fantàstic iogurt dels nostres i ja està. Tot compensat. Així segur que no t'engreixes ben gens i aviat estàs tan mona com la Paz Vega. T'ho prometem.

Bé, aquest iogurt és gairebé el mateix de sempre, només li hem posat un parell de vitamines per poder-li canviar el nom. Però és la manera que se'ns ha acudit, ara que hi ha crisi, per mirar de vendre'n més. Perquè sabem del cert que les dones us sentiu fatal quan mengeu més del compte i que si trobeu alguna cosa que us faci sentir millor la comprareu. Perquè sou així d'estúpides i perquè us ho diu la Paz Vega.



I jo, com que sempre em crec el que em diuen per la tele (que si ho diuen per la tele deu ser que és veritat) els he fet cas i aquest vespre he compensat el dinar d'avui amb dos iogurts vitalinea compensa desnatado natural (per si de cas els de fruites no acaben de compensar ben bé del tot). Sí, a mi me daban dos. Ja us he dit que jo sempre em crec el que em diuen per la tele...

2 comentaris:

Magrat ha dit...

A la teva llista del dinar surt dues vegades la paraula "xocolata". Jo no vull dir res, però aquí queda això...

Xocolata, la millor amiga de la dona! Visca!!

Jo, des que vaig veure que els "vitalinies" aquests em tenien mania (recorda que cada dia em sortia el mateix comentari ofensiu a la tapa), ja no els compro mai. M'he passat a la competència, i que es fotin!

Muakis i bon inici de setmana!

Unknown ha dit...

Doncs jo ahir vaig treure la dona que porto dins... perquè després d'un dinar massa dinar em vaig descobrir al sofà menjant dos iogurts i un suc de pinya....

Ara només em falta arreplegar el Hägen Dazz quan em vingui el baixón...

Apa, bon començament de setmana.

PD: Tu i jo HEM de parlar.